Min dag i bilder!

Idag var jag duktig och tränade efter gymmet. Jag sprang i 30 minuter och gjorde av med 310kcal^^ Tycke jag var bar. Men imorgon så blir det att åka ner och gymma vid tio och då blir det att köra sten hårt. Men idag har allt varit bra i skolan bara att Hannis och Lindis har varit sjuka så det har ju varit lite tråkigt. Men jag var med Lisa 1 och Lisa 2^^ Men när jag kom hem från gymmet så åt jag pappas goda potatismos och falukorv. Säger bara jammi jammi. Sedan blev det att träffa älsklingen och vi har ståt i köket hela kvällen för att jag har bakat. Det blev att göra banankakka, chokladbollar och frallor. Började att baka bara för att bananerna var fula, och tänkte att jag kunde bjuda den på fredag. Så jag hoppas att släckten är kak sugen^^ Annars får älsklingen lite att äta på^^ Men han har varit jätte gullig och ståt i köket med mig hela kvällen. Men nu (snart) när frallorna är klara så ska vi krypa ner i sängen och mysa och se på the tourist. kommer att bli himla mysigt som vanligt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0