Min dag såhär långt!

Dagen började bra på gymmet och jag började att värma upp. Det var riktigt skönt att träna. Och Anna la upp ett träningsprogram som jag ska träna på i tre veckor nu fram över. Det är lite kondis och hållningsträning. Men det är bara att lägga fokus på det nu för det ska bli bra nu har jag bestämmt. Men efter en timme med Anna så blev det att hoppa in i duschen och sedan blev det sälskap med Lisa till skolan. Och så blev det att sitta i skolan och lyssna på någon gubbe som pratade om Dna. Och det var faktiskt rätt så intresant men det var tur att jag slängde i mig ett äpple efter att jag hade tränat annars hade jag aldrig orkat att sitta där och lyssna. Efter det blev det att äta mat .Det var faktiskt gott och gick och äta och åt mycket sallad^^ Kemin gick bra men man är lite borta hela tiden så jag måste verkligen plugga till provet. Tyskan gick svin bra och den är faktiskt rätt så kul. Sedan så var det att sätta sig i ts och vänta på älsklingen. Men det gick fort för jag hade massor att plugga på. Men kan alla tyska glosor till på torsdag. Och sedan så han jag att göra klart alla kemi frågor som vi skulle hinna men det är en b uppgift som jag inte fattar men det tar vi i skolan. Men det får la vara. Men efter det så kom älsklingen upp från duschen( skulle ha skrivit detta inlägg när han duschade men jag han inte klart innan han kom upp så jag fortsätter på det här inlägget nu istället^^) Men älsklingen och jag gick hem till mig och så lagade vi tacos och jag åt massor idag med. Och det gjorde älsklingen med. Är riktigt stolt över honom^^ Sedan blev det massor av mys och fika när mamma kom hem. Eller älsklingen tog en kanelbulle( såg riktigt gott ut) och jag tog en macka. Säger bara jammi jammi^^ Sedan har jag bara legat och mysit med älsklingen. Helt underbart. Dagen har varit helt perfekt och det tack vare att jag varit med älsklingen. Nu ska jag väl hopp i säng och se lite på film innan jag ska sova. Och imorgon tänker jag gå upp sent. Typ vid sju. Tycker jag låter riktigt bra. Eller vad säger ni^^ Hoppas att ni sover gott så ses vi imorgon!

Jag tycker att älsklingens och min fot är rätt så snygga^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0