Min panna är jävligt het!

Idag efter skolan så gick älsklingen och jag hem till mig. Vi la hos i sängen och bara myste lite. Sedan kom vi på att filip skulle komma hem. Så vi kastade oss upp ur sängen. Älsklingen steckte hamburgare och jag gjorde pommes. Vilket team work. Älskar att stå i köket med älsklingen. Så vi åt mat ( jag åt sallad och knäckebröd med keso på) Sedan blev det att lägga sig i soffan för jag frös som ett as. Det visar sig att jag hade feber när älsklingen skulle åka hem. ( så det blev inget hopprep och inga övningar. och imorgon blir det inget gym bara stallet vill faktiskt bli bra nu!!!! Får träna ordentligt nästa vecka istället)Eller han skulle vara med Jonte och Izze så jag han att plugga. Det tyckte jag var rikigt bra. Eftersom då han jag att plugga. Men jag var jävligt seg och satt typ och halv sov i soffan. Men jag fick iallafall över all kemi på pappaer, gjorde alla fysik frågor som jag förstog och sedan kollade jag igenom tyska orden( 3st jag inte kan) Men dom ska jag nog lära mig imorgon. Sedan har jag bara hoppat in i duschen så att jag slipper det imorgon bitti. Och nu sitter jag här som ett trött as och ska snart sova. Det är blir mitt sista inlägg för idag^^ Men ni kommer ju att höra av mig imorgon! Men jag hoppas att ni har haft en bra dag och kommer ha en fortsatt bra kväll.

Marcus och Filips mat

Svin gott med keso och annanas( ett tips är att ha keso med smak)

Salladen var jätte god pappa. Tack så mycket!!!

sedan gjorde jag nästan allt i läx högen. Bara engelskan jag inte han med men den gjorde inte så mycket

haha bara att lära sig kemin nu då

Ingen träning imorgon så kortet får vara hemma!


Kommentarer
Postat av: EMPAN

ja de ska vi göra! :) <3

2011-02-01 @ 22:27:40
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0