Minst 20 grader kallt!

Fattar fan inte hur det kan vara så jävla kallt, men det kan ju ha med att göra att vi bor i Sverige. Inte vet jag^^Vill bara föy härifrån och åka till något varmt ställe. Skulle vara riktigt skönt faktiskt^^Men efter att vi hade ätit så åkte mamma och jag ut till stallet. Harriet är väl lite små knäpp men efter att ha jobbat henne ordentligt så gav hon sig faktiskt. Och det var riktigt skönt att veta att man van. Vi svängde förbi Willys när vi kom hem så att jag kunde köpa choklad inför imorgon. Ska ju baka två daim tårtor då. Kommer att bli kul. Men just nu sitter man i pjamas och en handduksturban på huvudet. Jag ska bara blogga klart och fixa lite med skolan sen blir det att sova kan jag ju säga. Är svin trött och man vill ju ha lite krafter kvar tills på fredag, eller vad säger ni^^ Men nu blir det att fixa det sista och sedan sova. Vet att klockan inte är mycket men bättre att sova länge det gynnar faktiskt kroppen med bara positiva saker( om man tränar lite imellanåt^^) Men god natt alla bloggläsare och hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll

Och såhär såg man ut i skolan idag. Lite slappt bara sådär^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0