Nu är man klar?

Okej jag tror inte att jag är klar än. Idag blir det att dra på sig lite smink tror jag . Ser helt hemsk ut bara för att jag är så jävla trött. Men idag ser dagen ut som fölljer, skola( ma, sv, lunch, fy, eng och mentortid) Slutar ine fören kvart i fyra. Och sedan blir det att kanske träffa älsklingen. Jag hoppas på det. För det är så underbart. Men jag måste plugga lite matte idag. Jag hoppas att det är okej älskling? Men ska älsklingen följa med hem så gör jag hamburgare och pommes till honom eftersom jag ska äta pappas kasller sallad. Jag hoppas att den är god iallafall. Men nu måste jag fixa mig lite till och packa skolväskan. Men jag har med mig datorn till skolan så jag ska nog hinna slänga in ett inlägg eller två underdagen. Men nu tagar vi för matte^^

Ibland blir man bra snurrig av matten bara. Tur att man har så underbara vänner som hjälper mig. Tack Hannis och Lindis!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0