Nu funkar det igen!

Nu har pappa fixat internet så det funkar det att blogga igen. Men idag var jag helt död när jag skulle gå upp så jag låg kvar i 30 minuter. Sedan var det bara att gå upp och äta frukost. Och jag hatar när man ska ha mens ( eller hoppas att det är därför) gå upp ett kilo och få världens svullnaste mage. Inte kul inte kul alls faktiskt. Tur att älsklingen älskar mig iallafall. Och det som är skönt nu är att jag inte bryr mig om hur mycket jag väger, vill bara få en platt mage, men det är tråkigt att gå upp ändå=(. Men jag har packat väskan till skolan och ska snart dra mig mot skolan. Börjar dagen med lite matte. Kan inte påstå att jag är sådär jätte taggad. Och idag har vi lång dag och det är fisk i skolan. Men jag ska nog kunna stoppa i mig något iallafall. Ni känner ju mig^^. Men jag tar med mig gym kläderna om jag skulle orka gå ner och springa lite efter skolan. Och man får väl hoppas att man orkar det för det skulle behövas kan jag säga. Nu ska extra kilona bort kan jag ju säga. Men jag är helt slut nu men jag ska nog fan orka att gå ner. Har ju inte så mycket att göra idag. Jag ska göra fysikl frågorna som vi säkert kommer att få och sedan plugga på tyska orden och sedan kanske vi får någon matte läxa. Så då kan jag lika gärna gå ner till gymmet och lägga en timme där med. Och så ska jag fixa maten tills mamma kommer hem. Så om jag tränar till fem så går jag hem och fixar det. Hade tänkt att sova tidigt oxå idag eftersom älsklingen ska ha garage kväll men grabbarna. Och kan säga att jag kan behöva lite extra sömn eftersom jag inte somnade fören halv elva igår. Och om jag inte får sova blir jag fan svin trött^^ Men nu ska jag fixa det sista och seda blir det att gå till skolan om 10 minuter ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0