Nu har vi vaknat!

Nu har Alva och jag vaknat och sitter och äter frukost i tv rummet. Kvällen igår bjöd på film och fruktsallads mys. Riktigt mysigt. Och vi somnade runt halv tio. Skönt att sova skapligt. Men det blev en tidig morgon. Men nu sitter Alva och knaprar i sig sin macka och äter sin yoghurt och jag har ätit upp min macka och min yoghurt och müsli. Riktigt gott. Dagen bjuder på Barbie lek och mat. Sedan blir det att lämna Alva och gå ner till gymmet och träna en stund. Och sedan blir det stan med älsklingen^^ Mysigt. Det blir bio och mat. Riktigt mysigt. Det blir Åsa-Nisse med kebbab/pizza. Kan det bli bättre när man är med älsklingen. Men jag ska försöka blogga mer ikväll eller innan jag ska lämna Alva.

Alva gjorde så fint med sina saker!

Alva är så söt

Hahaha hon målade riktigt fina saker

Och så blev det tröst godis eftersom älsklingen inte var här=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0