Ny duchad!

Nu sitter jag ny duschad efter ett pilates pas. Riktigt kul så det blir att fortsätta att gå på det^^ Men jag var inte riktigt med i matchen idag eftersom att det blev så himla mycket nytt på en gång. Men det kändes i mage och ben iallafall. Men nästa tisdag blir det ännu hårdare pass! Men nu ska jag snart åka upp till älsklingen för en riktig mys kväll. Kommer att bli lika underbart som alltid. Men jag hoppas att ni får en underbar kväll. Och imorgon kommer jag troligt viss inte hinna blogga för har fullt upp. Men kanske hinner slänga in ett inlägg hos älsklingen! Det vet man ju aldrig^^ Men nu blir det att pyssla lite recept kanske eller något inte läxböcker iallafall så långt är jag med^^

Vissa övningar kändes mer som om man var hos gynekologen. Men det var lite små kul det med^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0