Och nu har man svenska!

Och nu har jag svenska igen en sådan här underbar fredag efermiddag. Eller inte huvudet är helt segt efter matten. Men jag fattar inte hur tråkigt svenskan är. Men men jag slutar vid halv fyra och då blir det att typ gå hem och sova eller något. nej men jag ska göra min fruktsallad när jag kommer hem och sedan ska jag nog göra lite matte innan älsklingen kommer. Och sedan framåt sex så kommer älsklingen upp till mig och så ska vi ha fredags mys. Först blir det att baka pizza med älsklingen. Vi ska göra två pizzor så att vi har till lunch imorgon med. Det kommer nog att bli jätte bra. Och jag börjar att bli hungrig nu även fast jag ätit bra idag. Men jag ska nog klara mig ill sju. Men jag får se hur mycket jag dödar mamma och pappa. Men ikväll kommer det att bli mys med älsklingen bara eftersom mamma och pappa inte är hemma. Men nu ska jag sova lite till på lektionen!

Jippi jsg vill sluta svenskan nu när vi ändå inte gör något!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0