Oppsi!

Jag åt en macka för 30 minuter sen. Men jag åt ju ingen till frukost så jag har inte det minsta samvetet men jag var ju svin hungrig och man ska ju äta var tredje timme så det kör vi på. Och jag får väl hoppas att jag inte går upp i vikt. Men man kan väl säga att det  var mitt bio godis eftersom jag inte kommer att äta något under bion. Fatta vad tråkig man känner sig. Men vad gör man inte.( mackan var ju mörk iallafall) Men jag kanske ska läga till att jag har börjat bli hungrig konstant nu och det är inte bra. Men jag har faktiskt insett att så länge min kropp mår bra och älsklingen älskar mig spelar det ingen roll hur mycket jag väger. Säger inte att det är kul att se att siffrona på vågen har blivit störe men det hjälper faktiskt att tänka så^^ Men nu ska jag fixa det sista för snart åker mormor och jag bussen in till stan. Och tack pappa för att du kör oss till bussen. Men i stan blir det att äta med mormor och mamma. Det lutar mot att det blir en kycklingsallad för min del, kanske gämnar ut att jag tog en macka och skippar potatisen^^Låter bra. Och sedan blir det att se på bio. Änglagård tror jag att den heter. Hoppas att den är bra vet inte ens vad den handlar om men det kan nog bli mysigt när man är med mamma och mormor. Men jag hoppas att ni får en bra kväll för det kommer jag att ha. Och älskling kör försiktigt i kväll vill inte veta av att ni har varit i några snödrivor, Tack!!!!!

Dessa kläder får det bli till bion

Japp blev lite smink men det snodde jag från mamma för mitt är oss älsklingen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0