Pocahontas 2

Nu har man slagit på Pocahontas 2 och ska snart krypa ner i sängen och vänta på att älskligen ska komma hit. Han är med sina kompisar i garaget så jag antar att det kommer att bli en lång natt. Men jag har iallafall bädat madrasen och fixat lite små saker. Och nu luktar mina händer vit choklad. Och jag undrar varför. Men det får ni se imorogon. Men nu ska jag gå och se på film och skriva lite recept tror jag. Funderar på att fråga älsklingen imorgon om han vill gå på långpromenad med mig. Jag hoppas att han säger ja^^ Annars får jag överleva och gå själv! Måste motionera bort alla fruktasallad jag åt idag för det var inte lite men man får trött äta när älsklingen inte är med!

Allt är uppätet^^

Bädat och fint^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0