Propp mät!

Nu har jag ätit massor av tacos. Det var jätte jätte gott. Åt massor för jag var svin hungrig och efter så blev det fruktsallad bara för att mamma hade gjort en skål till mig med. Men frukt är inte farligt eller? Men jag ska inte små äta och det har jag hållt idag iallafall. Men nu sitter jag framför datorn och ärsvin ledsen. Jag vill åka tillbaks till min älskling. Jag vill inte sitta här alldeles själv och rutna bort. Jag druknar snart i mina tårar som rinner mot kinden. Jag vill tillbaka. Jag saknar min älskling. Kan det inte bara vara helg igen eller studiedag så att jag kan åka hem till min älskling och bara ligga i hans famn. Jag vill inte vara själv jag vill inte sova själv=( Just nu känns livet inte alls bra. Men jag ska ringa till älsklingen snart så att jag får höra hans röst innan man ska söva iallafall. Sedan blir det att fixa med recepten^^ Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Rusan kunde faktiskt stå riktigt bra igår när vi tog kort^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0