Resten av min vecka!

Veckan som är kvar ser ut så här
Onsdag:
Sovmorgon, mys med älsklingen, äta hos farmor, träna och bestämma tid med Anna på gymmet, fixa mig och sedan stan med mormor och mamma och se på bio och äta god mat( stevs coffeé svin god mat säger jag bara och jag tror att det blir det vanliga. Kyckling spett med potatisklyftor och två valfria såser, och lite sallad på det mumms) sedan blir det att sova hos älsklingen.
Torsdag: Träna med Anna förhoppningsvis,plugga matte+tyska, laga och äta mat( får väl hoppas att älsklingen kanske kan komma upp och göra mig sällskap) sedan blir det att klippa håret, vara barnvakt åt Alva ( Alva sova över) Handla med mamma, sova tidigt!!!
Fredag: Barnvakt åt Alva, lunch( våfflor med grädde och sylt) fixa mig inför stan, lämna Alva, åka in till stan med älsklingen´( biltema, mat( jag hoppas på kebab^^) och bio mys), sen sova hos älsklingen
Lördag: Stallet tidigt på morgonen och ta kort på Ru åt mamma, laga mat, hem och plugga det sista( tyska+ engelska), fixa iordning mig,Fira Anders, sova hos älsklingen
Söndag: Inte ett skit kanske kolla lite på engelskan och tyskan annars hoppas jag på en heldags mys med älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0