Resultat!

Nu har man gjort allt man ska för idag. Till och med kollat på all matte. Känns riktigt skönt även fast det är lite man inte fattar men det finns nog tid på lektionen hoppas jag^^Eller ja det måste jag för jag ahr hela sista sidan kvar och fattar inte ett skit=( Men nu ska jag lägga mig och läsa den här tidningen bara för att den är så sjukt bra. Eller det vet jag inte men jag tror det. Köpte den förut när vi handlade och det är bara recept i. En Andrea tidning, eller vad säger ni? Men hoppas att ni kommer att sova gott inatt för det kommer inte jag för det saknas något i min säng. Det ligger ingen här bredvid. Jag saknar min älsklingen. Tur att han sover här imorgon eftersom vi har studiedag på tisdag, Kommer att bli lika mysigt som alltid^^ Men nu ska jag sova God natt!

Den ser väl rolig ut att läsa^^

Älskar resept så det här blir att spara. Hela tidningen^^

Mitt resultat på hallongrottorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0