Sagt god natt!

Nu har jag sagt god natt till älklingen. Men det kändes inte som om han ville prata med mig men han höll väl på med något annat så jag störde väl. Men jag ska ringa imorgon eller skriva ett sms eller något imorgon så att jag vet att han har kommit upp till skolan. Men nu ska jag gå och lägga mig. Och det kändes heöt hemskt att säga godnatt över telefon. Jag vill bara lägga huvudet mot honom och få en varm puss som man alltid får när man ska sova. Men nu ska jag verkligen försköka att sova. Så jag säger väl god natt! Och hoppas att ni sover så gott^^

Jag vill att älsklingen ska vara här nu. Men jag ska gå och lägga mig nu och säger bara att kudden kommer att vara jätte blött imorgon bitti. Precis som mina kinder är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0