Segaste dagen någonsin!

Idag har verkligen tiden gott baklänges men jag har hunnit att göra klar en av min recept böcker och sedan har jag typ bara suttit vid skrivbordet och glott. Nu har jag iaf ätit upp min tacos. Och ska packa inför imorgon till skoaln och gymmet och sedan blir det att ta fram pengar till maten imorgon och sedan ska jag lägga mig i sängen och se på film. För även fast jag har tagit det lugnt idag så är jag svin seg. Fattar inte varför. Tur att man har sovmorgon imorgon. Men jag går upp vid halv åtta och ringer till älsklingen går upp och sedan så kanske han kan komma i tid om han inte råkar att somna om. Men jag funderar på att måla naglarna oxå men jag har inget bra nagellack. Och det är ju lite synd så det får väl bli ett färg glatt ett. Men just nu sitter jag och tänker på älsklingen och jag hoppas att allt är bra med honom så att det inte har hänt något. Men jag fick ett sms vid typ två att dom var hemma och åt och skulle åka tillbaka och det var ju faktiskt lite skönt. Och han som sa att dom inte skulle vara bort så länge och att han inte behövde någon matsäck. Hoppas att han åt något från den iallafall^^. Det är ju alltid något! Men nu måste jag verkligen gå på toa så det ska jag göra. Får se om älsklingen hinner upp innan mitt huvud somnar. Men det är sådant som märks^^

Det här är vad jag har gjort hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0