Snart åker jag till skolan!

Linda kommer och hämtar mig vid kvart i tolv och så åker vi till skolan. Så jag måste fixa det sista nu innan jag ska åka. Men jag fryser som ett as och det snöar som fan så vi får se hur det går i skolan idag. Men efter skolan så går jag hem till älsklingen en snabbis och så går vi upp mot mig. Eller om älsklingen möter mig vid skolan? För jag kommer ju att slå ihjäl mig om jag ska gå till honom. Idag mår jag väl lite bättre men jag fryser fortfarande som ett as. Och mår typ allmänt dåligt. Men jag åker till skolan och så får vi se vad som händer. Planen är iallafall att fira mamma och sedan åka och sova oss älsklingen. Det tycker jag låter bra. Men nu har jag ätit mat och kan säga att jag blev propp mät! Så nu blir det att typ vira in sig i täcket och sita lite vid datorn till Lindis kommer^^ Hoppas ni får en bra dag, själv slutar man ju inte fören halv fyra=( Inte värt att ha sovmorgon och sluta så sent!

Orkade dock inte båda tortilla bröden men jag skarpade ihop 400kcal iallafall^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0