Snart klar för skolan!

Okej jag är lite tidig men det gör ju inget. och jag har försökt att ringa till älsklingen och väcka honom men nu efter 30 minuter så undrar jag om han inte svarar med flit. Älskling det är dags att gå upp du har bygg idag har du glömnt det? Upp och hoppa. Men jag har iaf hunnit att bäda sängen eller ja jag har gjort en egen säng på golvet eftersom älsklingen ska sova här och det blir så trångt i min säng. Så kan vi lika gärna ligga där och mysa som ligga ihop trängda i ett hörn. Eller vad säger ni?. Men nu ska jag slänga på mig lite smink och sedan packa skolväskan. Sedan blir det att skriva lite recept tror jag. Och sedan ska jag försöka att få liv i älsklingen. Men jag bloggar mer idag när jag kommer hem från skolan och gymmet! Ha en bra dag!!!

Täket ser lite litet ut men vi får väl slås om det^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0