Studiedag!

Idag har vi på facetten studiedag. Så himla skönt. Och min studiedag har varit bra än så länge. Vaknade upp med älsklingen. Åt frukost tillsammans( mysigt) Jag åt fruktsallad med yoghurt och en macka med skinka^^ Säger bara svin gott!!!! Älsklingen var tvungen att åka vid tio så då drog jag ner till gymmet och tränade faktiskt en timme. Känner migriktigt stolt över mig själv faktiskt. Och nu har jag köpt födelsedags present till mamma eftersom att hon fyller år på fredag och nu ska jag ställa mig och baka åt mammsen. Och sjävklart har jag ätit mat. Det får man ju ine glöma. Svin gott det med. Det är något med mig och mat allså^^

Och som alltid blir det ett glas mjölk efter träningen

dags för bakning

säger bara jammi jammi^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0