Svenska nu igen!

Nu sitter man och har svenska igen. Och Jonas för fan jobba nu. Man får ju damp på dig. Men jag är ju klar i alla fall. Det är riktigt skönt faktiskt. Men nu kanske man ska sätta sig och göra något annan kanske. Eller så sitter man bara här och glor. Men jag tror att jag ska ta upp matten som ligger i väskan. Måste ju göra den ikväll annars. Men älsklingen skulle följa med hem och äta och sedan vid sex så ska han vara med Izze och Jonte. Så hinner jag att plugga matte och fysik idag. Och sedan blir det massor av plugg. Har ju alltid något att plugga på. Men vid sju har jag tänkt att träna( eller hoppa lite hopprep och göra dom nya övningarna pappa har gett mig. Så det blir nog himla bra. Och sedan blir det duschen och sova tidigt tror jag^^

Jag kommer väl att se ut såhär ungefär ikväll^^ Fast lite svettigare kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0