Träning efter skolan!

Idag orkar jag verkligen inte kravla mig ner till gymmet på morgonen. Det går inte!!!Plus att mitt ben krampar hela tiden och jag undrar varför. Men idag har vi bara fysik lab och då ska vi fortsätta med frågorna och sedan så lunch och kemi genomgång. Så det kan nog faktiskt funka. Men jag tänker strunta i mattehjälpen idag för jag orkar verkligen inte med maggan., Jag får setta mig och kolla på vilka jag inte kan och sedan så kanske jag kan lösa dom nu? Det vet man ju inte. Så jag tar gymmet efter skolan istället, och sedan blir det hem och plugga och äta innnan mamma kommer hem då vi ska åka till stallet. Men allså jag lovar jag saknar min älskling så att jag håller på att dö. Det gör ju ont i varända kropps del. Jag vill att min älskling ska vara här ju!!!Men nu ska jag packa om väskan och sedan blir det att lägga sig i sängen lite till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0