Trött som ett as!

Okej jag kan säga såhär att jag är som en annan sengångare och jag orkar fan knappt att lyfta händerna när jag skriver det här. Jag är svin trött, så idag blir det inga övningar och inget hopprep utab att gå och lägga sig när vi har hämtat sakerna borta hos morfar. Vet att det kommer att bli tidigt men det kanske är värt det eller vad tror ni^^ Älsklingen behöver ju ändå inte att jag är social idag eftersom han är med grabbarna så jag känner att det är bättre att sova.Men jag ska försöka att komma isäng till halv nio. Ohc jag kan säga att jag kommer somna som en stock. Men innan det måste jag göra mina dagliga situps annars blir jag sur på mig själv eftersom jag har slarvat med det ett tag. Inte okej Andrea inte okej. Men ni vet ju vad jag gör nu ikväll. Sover kan jag ju säga att vi gör inte ett annat skit kan jag ju säga. Men jag hoppas att ni har en trevlig kväll. Och jag hoppas verkligen att älsklingen kör försiktigt så att inte något händer. Men här säger väl jag godnatt och sedan så går jag och däckar i sängen tror jag^^

Här har jag suttit hela dagen men det var helt okej fast lite segt. Men jag har kollat på fysiken( tur att Lindis och vi hjälps åt imorgon ´på lektionen^^) och matten gick ju bra den med kan jag ju säga, bara två frågor och på tyskan är det bara två fraser som jag inte kan. Men nu ska jag inte babbla utan fixa det sista och sedan sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0