Vaken?

Nej jag kan säga att jag inte är vaken. Men jag har fått i mig en macka och yoghurt(med müsli) Så jag har ju kommit någonstans på dagen. Men dagen kommer väl att erbjuda träning med Anna nu på morgonen. Kommer att bli svin kul och sedan blir det skola( före lunch är det prat i studion om DNA, sedan lunch, kemi och tyska. Och träna efter skolan det struntar jag i jag tror att jag går och sätter mig i ts och väntar på att älsklingen ska sluta. Det känns bättre jag tränar ju ändå på morgonen och det ska ju inte gå till överdrift!!! Sedan blir det att träffa min älskling. Fatta vad skönt, för imorse när jag vaknade var det inget kul för jag vände mig om som att älsklingen våre på andra sidan om mig men där fans inget. Fatta vad ledsen jag blev. Men som tur var så ringde han förut så jag har hunnit att prata med honom lite iallafall^^ Men nu ska jag klä på mig träningskläderna och vid åtta går jag ner mot gymmet. Låter som en bra plan tycker jag^^

Vad skönt det skulle vara om man hade bil^^ bara lite läskigt att köra men det får man väl ta;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0