Våldgästar älsklingen!

Filmen var jätte bra och jag kan verkligen rekomendera att ta med era mammor på den kan jag ju säga. Men under bion så åt jag upp ett helt tuggumi packet men jag sultade bara bort smaken och så bytte jag^^ Typsikt mig! Men vi åt jätte god mat och jag tog kyckling file med potatisklyftor. Och jag åt upp allting. Så idag kan man ju säga att jag har fått i mig alla kcal jag behöver. Men det blir nog bra och jag får hoppas att jag inte går upp i vikt. Men just i skrivande stund sitter jag och bloggar från älsklingens dator. Oppsi jag har vist våldgästat honom. Hoppas att han inte blir arg på mig. Men tänkte fixa lite med recept på datorn och sedan krypper jag ner och sover och ser på O.c. Jag ligger ju iallafall i sängen när älsklingen kommer hem från bil åkandet^^ Älskar dig MArcus!


Tog fönstervägen älskling bara så att du vet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0