Varför är jag kär?

För alla er där ute som inte har fått uppleva sann kärlek kan jag säga att det är det bästa som finns. Man blir alltid lika glad och varm i kroppen när ´man träffar sin partner. Och varje dag jag träffar min älskling får jag fjärilar i magen. Det är helt ubderbart. Att alltid veta att någon älskar mig, eller jag hoppas det iallafall. Sann kärlek är inte något fjortisförhållande som bara är uppbyggt på sex utan det finns så mycket annat ett förhållande är uppbyggt av. Man ska kunna ha kul tillsammans och man ska kunna prata om allt. Och till Marcus kan jag säga allt, fast ibland blir det lite fel. Förlåt älskling. Varje gång man ska sova själv, ligger man och tänker på älsklingen och undrar vad han gör nu. Att alltid vara lite smått orolig över hur han mår och vad  han gör är ändå en känsla jag tycker om. För jag vet att när man bryr sig växer kärlek fram. Och det är så min kärlek till Marcus har växt fram. Han brydde sig liksom alltid och han ställde alltid upp om man behövde prata. Och hans underbara ögon. Dom jag drunknar i varenda gång jag ser honom. Hur han kan ha en sådan perfekt kropp. Hur han har den bästa personligheten i världen någonsin!!!! Han förstår bara inte hur fin han är och hur mycket jag älskar honom. För vad som än händer så kommer jag alltid att vara hans. Spelar ingen roll! Det är bara Marcus jag vill tillhöra!!!!!!! Så älskling jag hoppas verkligen att du förstår att jag älskar dig!<3<3<3<3<3<3<3

Min alldeles egna älskling som jag kommer att älska förevigt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0