Världens segaste människa!

Jag har nu konstaterat att jag är världens segaste människa! Älsklingen har rätt. Allt går slow när jag är med. Då menar jag verkligen slow. Men nu är jag uppe och har ätit frukost med Filip. Har bara tryckt på snoz sen halv sex men det räknas inte riktigt. MEn jag kravlade mig ur sängen vid sju. Sedan har vi även hunnit att sjunga för mamma och hon blev jätte glad för halsbandet vi gav henne. Hon tyckte det var jätte fint. Men nu ska jag gå upp och börja städa mitt rum och sedan toan. Får se hur mycket jag hinner att plugga sen eftersom jag har lovat mamma att städa lite. Men jag ska försöka hinna med lite övningar även fast jag inte borde göra det. Har ju gått fram och tillbaka med att haft feber så jag ska bara ta det lugnt i heögen. Inget ansträngande( dvs inget stall imorgon) så det blir att sova länge hos älsklingen. Men nu ska jag ringa och väcka honom så att han vaknar och förhoppningsviss kommer i tid till skolan!

Mamma blev super nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0