Vart vaken i en timme!

Okej nu har jag varit vaken i en timme. Bara för att älsklingen skulle ut och åka bil på isen. Men det är ju kul att hangör något han tycker är kul. Så jag ska sätta mig och plugga lite nu hade jag tänkt mig. Det skaddar ju inte! Men jag väckte älsklingen vid åtta så när jag hade fåt upp honom så åt vi frukost. Yoghurt med müsli och skink macka för mig. Och frallor för älsklingen^^ Och självklart Oboy för min lilla älskling. Sedan packade jag ner en macka och lite myffins till älsklingen. Och så gjorde vi varm oboy så att dom inte skulle frysa. Hoppas att han tycker att det är gott. Men han kommer nog upp hitt ikväll och äter lite och hämtar sin hårddisk tror jag. Men just nu sitter jag på madrassen på golvet och ska börja plugga lite. Svin tråkigt men det är ett måste det med! Men jag ska försöka att skriva mer ikväll sen! Hoppas att ni har en bra dag.

Hoppas att dom inte fryser allt för mycket^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0