Vill inte gå upp!

Okej nu nör klockan ringde hade jag ingen lust att gå upp. Det är ju så himla jobbigt at gå upp. Men jag trök på snoze en gång så klockan blev tio över sju inanna jag gick upp. Men det var faktiskt riktigt skönt. Men ikväll måste jag verkligen sova tidigt för annars kommer jag aldrig att orka hela veckan. Så jag hoppas att jag kan gå och läga mig tidigt. Och det bästa är att jag ska försöka att göra klart alla läxor i skolan. Så jag slipper det när man kommer hem. Det kommer att bli riktigt skönt. Men nu är jag snart klar för skolan. Ska slänga på mig lite smink och packa väskan sedan blir det att hoppa till skolan. Blir väl att gå vid åtta eller något! Men vi hörs underdagen!

Mina glasögon jag måste blir lite bättre på att använda

Här sov man inatt, men det saknas en älskling på bilden och sedan är det ju så att det var piss kallt i morse så jag  tog en filt!

Och såhär sover man varje natt. Men mobilen i högsta hugg. Okej det är bara när älsklingen inte är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0