Vrf drömmar?

Har ni också tänkt på det någon gång att varför drömmer man? Vad är det som händer i huvudet? Är hjärnan inte typ helt avstängd och sover. Inte vet jag men i natt hade jag en underbar dröm synd bara att man vaknade av klockan som ringde. Men en dröm är ju typ en sekund i verkligheten men jätte lång i drömmen. Har ni tänkt på det. Och jag kommer bara ihåg drömmar jag drömmer precis innan jag ska vakna. Det är faktiskt lite läskigt. Men något man inte vill göra är att drömma mardrömmar. Kan säga att min drömfångare inte funkar så bra ibland. Man blir ju typ alldeles kallsvettig och man vet inte om det är på riktigt eller på låsas ju. Det är det ´som är det äckliga. Men sover man oss älsklingen kan man bara krypa lite närmre honom och så är allt bra igen. Och det känns faktiskt skönt och så kan man bara somna om. Det har jag lite svårt för när jag sover själv eftersom då blir det att man ligger och tänker på om drömmen är sant eller inte och det kan ju ta en stund innan man kommer på att den inte är san. Men min dröm i natt var som sagt underbar. Jag drömde typ att Marcus och jag har åkt utomlands till ett jätte varmt ställe med klarblått vatten. Vi sitter och äter jätte god middag vid havet och bara har det mysigt. Badar i det klarblå vattnet och solar massor. Inte gör ett skit utan bara är på semester. Jag skulle verkligen vilja åka utomlands med älsklingen. Fatta vad mysigt. Och bäst av allt är att vi skulle åka själva. Det är väl typ det jag har drömt om de senaste nätterna och jag kan säga att jag fortsätter gärna att drömma den drömmen kan jag ju säga. Vad drömmer ni om på nätterna, kommer ni ihåg några drömmar eller har ni glömt dom innan ni vaknar?

Skulle faktiskt inte sitta helt fel att få åka ditt med älsklingen faktiskt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0