Hur ska man se ut?

Jag har ingen anning om hur jag vill ha mitt hår längre. Ska det vara mörkt? Ska det vara ljust? Ska det vara kort eller långt?. Det finns så jävla många sätt som jag skulle kunna tänka mig ha håret men det hjälper ju inte att alla säger att jag ska ha olika. Några tycker så och andra tycker så. Hur ska jag fixa mitt hår. Hjälp mig!!!!

Skulle passa i kort hår och lugg men vågar man klippa av sig håret igen efter att ha sparat ut det?

Eller ska man sprar håret så att jag får mega långt och och snelugg!

Eller ska man bli blond igen kanske?
Hur ska man göra?


Kommentarer
Postat av: lindis

jag tycker som översta bilden :) lugg, brunt och ner till brösten typ fast över om du fattar xD haha men som det ser ut där :D assnyggt!!

2011-01-16 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0