Jag älskar dig!!!!

Hur kan man vara så kär. Det är som att leva i himlen. Att alltid veta att du finns nära. Och vart du än befinner dig i världen så finns du alltid i mitt hjärta. Det som alltid kommer att tillhöra dig. Vad som än händer är jag din. Utan dig är jag inget. Mitt liv tillhör dig nu, och du får göra precis vad du vill med det. Så länge du finns med i det så spelar det ingen roll vad som händer. Så länge jag får somna på din axel varje natt, höra dina varma röst då kan inget vara fel. Jag vet att vi klarar allt tillsammans. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta. Det är för dig mitt hjärta slår, det är för dig jag lever. Jag vill inte leva ett liv utan dig. Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag, det blir bara svårare och svårare att säga hej då till dig. Jag vill vara vid din sida föralltid. Jag älskar dig och jag hoppas att du förstår det!!!!!!!

Just det älskling om du ville ses ikväll så får du äta tacos här om du vill:) Älskar di av hela mitt hjärta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0