jag saknar dig!

Jag saknar min älskling jätte mycket jag förstår inte hur man kan sakna någon så mycket. Och älskling jag hoppas att du sover gott inatt och försöka att sova tidigt så att din kropp orkar med. Och gå ner och ät en macka är du snäll. Det är viktigt att äta och sova ordentligt annars brytts kroppen ner inifrån och man blir sjuk ofta och man förstör saker i kroppen. Förlåt älskling jag ska sluta tjata men jag vill bara inte att det ska hända dig något. För utan dig är jag inget=( Men du kan väl gå ner och äta en macka iallafall. Älskar dig mer än allt och jag hoppas att du förstår det även fast jag inte är så bra på att vissa det. Förlåt älskling!!!! Men älskar dig verkligen av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Marcus

sluta, det är bra att du tjatar, bra att nån försöker ta hand om mig iaf ;) älskar dig massor gumman, det vet du!! ska lägga mig nu och se på film, feber har stigit igen :/ så får se hur jag mår imorn! gonatt iaf! :) <3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0