Kan jag inte få sova nu!

Snälla jag vill inget annat än att sova nu. Jag är jätte trött men jag vill inte blunda. Jag vill inte höra mina tankar mer. Jag vill bara vara fri från mina tankar. Jag vet ju att det inte kommer att hända. Men det kanske blir bättre om jag får lätta på hjärtat här på bloggen. Kanske kan somna om jag bara får bort tankarna från huvudet. Dom jobbiga tankarna som bara snurrar runt. Så nu har jag satt mig med jätt hög musik i hörlurana och ska försöka att inte tänka mer.
Jag är inte orolig men det snurrar ändå i huvudet. Tänk om älsklingen är trött på mig. Jag menar han gör allt för mig och allt jag ber honom om. Jag menar jag tjatade på honom tills han red( förlåt älskling nu i efterhand har jag jätte dåligt sammvete, jag borde inte tjata på dig så att du gör saker du ine vill. Jag lovar att jag ska bli bättre) . Vi gör bara saker som jag vill( bakar) Jag somnar alltid tidigt. Jag måste var avärldens tråkigaste människa att vara med. Jag vet inte varför det snurrar så mycket men det hjälper inte att mamma säger att jag ska sluta tjata på min älskling så att han inte tröttnar på mig. Tänk om det är försent, tänk om jag får leva mitt liv helt ensam. Jag vetatt om jag misster så står det ingen åter. Det är bara han jag vill dela mitt liv med. Ingen annan i hela världen kan få mig att må såhär bra. Han gör mig lycklig, jag känner mig trygg hos min älskling. Han får mig att känna mig betydelese full. Jag vet inte vad jag skulle gör utan min älskling. Rutnat i något hörn. Jag vill bara inte förlora honom. Och jag vet att han inte kommer att göra slut utan förvarning men ändå så känns det så konstigt nu när det är så måsnga som har gjort slut så plötsligt. Och det gör det inte lättare att Marcus kompisar har inga flickvänner nu( gjort slut precis) och dom har en konstig kvinno syn kan jag ju säga. Det känns bara som att dom tycker att jag inte passar in. Att jag är ful fet och äklig. Att Marcu borde dumpa mig så att dom kan ha kul tillsammans. Och så att han kan hitta sig en riktig tjej( som dom tycker) Jag försöker allt jag kan men det går inget bra. Vad jag än gör så är älsklingen värd mer. Om han bara visste hur mycket jag älskar honom. Han är mitt allt. Mitt livs mening. Det är han som får mig att anadas. Det är han som ger mig kraft att stå. Utan honom är jag inget. Han har mitt hjärta och har fått min framtid. Men nu måste jag verkligen sova men jag hoppas att jag kan det nu iallafall men det borde gå. Nu har jag nog fått ur alla tårar och rensat hjärnan för nu är det ända jag tänker på frukost. Och det kan vi ju säga är typsikt mig. Eller vad säger du älskling? Men nu söger jah god natt för måste orka upp imorgon bitti. Och klockan åtta ( eller blir nog innan) ska jag ringa och väka älsklingen och höra hans underbara röst. Och få lite glädje till skolan. Åhhhh vad jag älskar dig Marcus Skogh. Men nu ska jag sova( förhoppningsviss) innan jag går upp och äter frukost är himmla sugen^^ Men god natt!

Kommentarer
Postat av: EMPAN

marcus älskar dig och han kommer inte lämna dig! skit i hans kompisar, de viktigaste är att markus älskar dig :)<3

2011-01-17 @ 15:45:02
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Marcus

Du vet att jag älskar dig, och bara för att dom vill ha fjortisar betyder inte att jag inte är nöjd med dig precis som du är:) älskar dig, kommer snart upp och pussar på dig:) <3<3<3<3

2011-01-17 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0