Pojkvän eller inte!

Ja då ska man fundera lite. Vad är bäst egentligen. Ska man ha pojkvän eller är det bättre att inte ha någon? Det är den stora frågan.

När man har levt hela sitt liv utan pojkvän  kan det vara svårt att bara ställa om sig. Det tar mycket tid att ha pojkvän och man måste vara beredd på att lägga mycket tid på sin älskade pojkvän. Det tycker jag att man ska fråga sig själv innan man blir tillsammans. Har man tid att träffa honom så mycket som du vill. Men jag kan säga att jag har bara positiva saker att säga om att ha pojkvän.

©       Man har alltid någon att man kan prata med

©       Någon som alltid bryr sig

©       Man har roligt tillsammans

©       Man kan lita på varandra.

©       Man känner sig alltid trygg.

©       Och man har alltid sällskap.

Kan det bli mycket bättre eller? Nej jag skulle inte tro det^^ Vilken tur att man har älsklingen!

Min sötta älskling som jag kommer att älska i all evighet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0