Taco chips

Okej för alla er som verkligen älskar tacos( som jag som skulle kunna äta det alla dagar i veckan, och jag vet att älsklingen är lika dan^^). Men jag tycker verkligen inte om salta chips. Men dom här godingarna är helt underbara. Dom smakar som olw´s chips. Hihihi och det är ju alltid ett plus. Och så kan man inte räkna det till godis eftersom det är ett taco tillbehör( men bara om man äter det till maten^^) Det tycker jag är riktigt bra. Dom funkar bra till lördagsgodis med kan jag ju säga. Synd bara att man inte kan äta dom då. Men ikväll blir det tacos ikväll. Och jag hoppas att älsklingen kommer upp och gör mig sällskap. Men här kommer godingarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0