Vaknat?

Okej nu tror jag att jag har vaknat men jag kan inte garantera något^^. Men jag ska fixa mig ni och sedan blir det att gå till skölan med Lindis. Hoppas att hon inte är sen. Men idag har vi bara fysik, lunch och kemi. Jag struntar i mattehjälpen orkar inte vänta. Men jag ska ner och träna en stun på gymet. Och sedan får jag se om jag tar vägen förbi älsklingen när jag går hem. Bara kolla att han mår bra och sedan gå hem och äta och bytta om eftersom vi ska till stallet. Men jag måste göra ny sallad idag. Men det ska nog funka. Men så ser min dag ut. Just det jag måste gå förbi ica och apoteket och hämta ut nya p-piller och köpa mjölk. Så nu vet ni hur min dag ser ut.
Just det idag jag tar med mig min mobil eftersom jag ska ner till gymmet(är inte så taggad på det kan jag säga men det är väl bara att krypa ner^^), och just nu kan jag smsa men om ni inte får något svar vet ni att det är för att mina sms är slut. Men nu måste jag fixa mig lite för sitter ju i pjamas^^

Snart flyttar kanske pärlan för hon är tillsalu=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0