Är det någon tjej som kan?





Okej jag har en bra fråga är det någon tjej som verkligen kan packa? Inte är det jag iallafall jag fattar inte. Jag är verkligen sämst på det. Jag fattar inte vad jag gör för fel men jag antar att det inte bara är jag av alla tjejer i världen. Jag vet endel som är lika dåliga på att packa som jag är. Men jag börjar jämnt att packa tidigt så att jag ska kunna komma på något som jag kanske har glömnt men ändå så lyckas jag att glömma något. Och så har man en tendens till att alltid packa i för mycket kläder som man sedan inte använder. Som bara tar onödig plats. Men nu har jag verkligen lyckats på den fronten tycker jag. Jag vet att jag har med mig kläder till hela veckan men har inte tagit med mig mer än behövligt, okej det skulle kunna få följa med mer kläder men det funkar inte denna gång tyvärr^^ För älsklingen och jag ska dela på en väska och jag har konstaterade att det kunde bli svårt att få plats i en halv resväska. Men vem har klarat det^^ Det ända jag inte har packat i är en blus och min tandborste( fast fuskar lite som ni ser för packar ner lite i handväskan^^) Men jag valde att inte ta med mig några mer skor än de jag åker i som troligtvis är mina gladiatorskor. Älsklingen borde verkligen vara stolt över mig nu eftersom annars så hade jag haft med mig en egen väska med bara skor. Sådan är jag^^ Men som ni ser så har jag fått plats på ena halvan och älsklingen får mycket plats för sina saker med. Hoppas bara att den inte väger mer än 25kg. Förvånar mig inte. Då får Andrea damp när jag har varit så duktig och fått plats i halva väskan. Men det återstår att se! Men håll med mig om att jag är duktig som packat ( bara det jag behöver) lite!
/Andrea Grönqvist ( inlägget är tidsinställt eftersom jag målar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0