A la´Marcus!

Nu har älsklingen åkt hem för att förbereda sig inför kvällen. Duscha och lite sådant där. Hoppas att han får en rolig kväll med grabbarna. Vi åt iallafall lite lunch för en stund sedan. Bara för att det är mysigt att äta tillsammans. Det blev pasta( som ser ut som fälgar) köttbullar och korv. Älsklingen tycker om det så mycket så nu heter det A la´Marcus istället^^ Men har ju pluggat klart det allra sista i hela ettan . Känns så jävla underbart om jag ska vara ärlig. Dock kunde väl fysik provet gått lite bättre men jag gjorde så gott jag kunde. Så nu tänkte jag krypa ner i soffan och läsa engelska boken lite. Har ju ändå inget  att göra och så ska vi till stallet vid sex så orkar inte börja med något speciellt. Hoppas att ni får en bra dag i det här tråk vädret. Mullet och dant. Jag har iallafall krupit i myskläderna. Mycket skönare och så fryser man inte!

Såhär såg jag ut förra sommaren!
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0