Är en stor sengångare!

Okej jag säger bara att jag är som en enda stor sengångare. Somnade inte fören sent igår( och vet inte hur sent älsklingen somnade men jag antar att det var väldigt sent) men gick upp vid sex som vanligt idag eftersom älsklingen ville äta scones till frukost. Så då blev det att göra det. Sovit hos älsklingen inatt så vi åkte hem till mig och bakade lite. Blev super bra och båda blev jätte mätta. Så nu sitter jag och halvsover i soffan och ser på barnprogram. Mycket skönt att bara ta det lugnt. När älsklingen kommer hem igen så ska vi åka till stallet och sedan blir det lite mat och så ska älsklingen bygga altan. Så dagen är ful kan jag ju säga! Men nu ska jag fortsätta att halvsova och inte göra ett skit. Jag hoppas att ni kommer ha en bra dag idag, tänkte att jag skulle skriva lite om igår lite senare^^ och så ska ni få se mina fynd^^

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0