Biancas student!

Nu har jag varit på Biancas student. Himmla kul men jag kan säga att deras skola är lite större än vad Facetten är^^ Var mer än 50 avgångsklasser. Lite skillnad från här nere. Men det går nog lite fortare när älsklingen ska springa ut. Hoppas det och jag ska ställa mig så att jag ser bra för att på älsklingens student så blir det att ta med sig kameran. Men jag fick en bild från Annie som hon tog iallafall. Men det var riktigt finnt men en del studentklänningar var värdelösa. As korta så hela rumpan syndes och det är väl inget snyggt? Efter blev det mat hemma hos Bianca. Mycket gott med kantarell paj och sedan så avståd jag från efterrätten. Chesecake. Och nu är vi på vägg imot stallet

/ Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0