Blåser bort i stormen!

Nu sitter jag och kollar på när älsklingen bygger altan åt sin mor. Har legat i solen nästan hela dagen och känner att det kan vara idé och uppdatera lite här. Har ju inte gjort det under hela helgen eftersom jag har varit uppe i Stockholm. Det har faktiskt varit riktigt mysigt att bara umgås med familjen lite granna( och självklart förstört massor av pengar^^) Men jag har saknat älsklingen en väldigt mycket kan jag ju säga så det har varit skönt att spendera dagen med älsklingen. Mycket skönt att vara ledig en måndag helt sådär. Blev ju nästan långledigt. Och har inte jätte mycket kvar i skolan.
Tyska nationella( skriva)
Tyska nationella ( muntligt)
biologi muntligt
Svenska prov
Fysik prov
Engelska bok prat
Engelska text( Lindis jag hoppas att du hjälper mig)
Och så har vi någon engelska muntligt
Det är vad jag har kvar innan jag ska gå på sommar lov och jag kan säga att jag hemskt gärna hade sluppit det. Men nu ska jag snora vidare och uppdarera er om hur min helg har varit i Stockholm. Den har varit super bra och jag kan säga helt ärligt att jag har gått upp exakt ett kilo av all köp mat vi har ätit. Men det har varit mycket gott. Shoppat en hel del, sett på Vasa museumet och bara haft det trevligt med familjen. Så det har inte gått någon nöd på mig. Men jag har inte sovit så bra( så idag sov jag länge) eftersom Filip ch jag fick sova på en uppblåsbar madrss. och jag är ju minst så varje gång han rörde sig höll jag på att flyga ut. Men för att få vara uppe i Stockholm en helg och slippa betala så mycket för husrummet så är det värt det. Funderar på om man ska ta med sig tjejerna upp någon helg och sova där kanske^^ eller vad tycker ni tjejer! Men nu börjar jag frysa så kan vara dags att gå in och klä på sig något så att jag inte blir ännu mer snorig. Det vill jag verkligen inte bli nu när älsklingn ska ta studenten, mycket i skolan och när man själv ska gå på sommar lov^^
Har tänkt att vissa mina fynd i kväll eller imorgon någon gång. Och så kommer ni att få se bilder någon dag fram över på Vasa skeppet. Det var väldigt stort och mäktilgt. Ska försöka att komma tillbaks till landlivet igen och sluta snora nu^^ Ha det bra ikväll om jag inte skriver mer^^

Hahah förra sommaren vad liten man såg ut då^^ inte för att det har något med texten att göra men jag tyckte det pasade eftersom jag pratade om sommar^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: lindis

åh jaaa! en stockholm weekend låter megagottigt! får vi boka hotell och sånt? :d <3

2011-06-06 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0