Blev inget bad

Vi var ute vid bad stället men det var ingen av hos som ville bada eftersom det var så jäkla kallt. Men jag ska fråga älsklingen om vi inte kan åka ut igen för jag är verkligen verkligen sugen på att bada. Och jag måste ju fan ha gjort det innan juni är slut. Annars så brukar jag vara i redan i maj men jag har blivit en riktig bad kruka. Men vi tog lite bilder och här kommer dom^^
Har även hunnit att springa ett varv, det behövdes verkligen eftersom jag har gått upp ett kilo. Men vad gör väl det. Och nu håller jag på att göra pannkakor, men jag kan säga att jag är skapligt bortskämd hemma med våran spis den går liksom skit fort medans alla andra spisar jag ska laga mat på tar år och dar!!! Men ni får väl se om jag har slängt ut Mattes och deras spis eller om jag låter den stå kvar^^

Säger bara att jag tycker du är HET älskling^^




/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: EMELIE

härliga bilder! :) <3

2011-06-26 @ 21:42:15
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0