Bra eller dåligt?

Okej jag vet inte vart jag ska börja? Men jajja jag fick MVG på teermokemi provet( och kommer dess utom att få MVG i slutbetyg i kemi A= paffad Andrea) sedan har vi ju den jävla tyskan som jag ligger på gränsen till G. Åhhh jag blir galen jag tänker inte gå ut med ett IG! Punkt slut. Det muntliga idag gick inte så bra men jag försökte mitt bästa iallafall och går det inte så bra till betyget så ska jag fråga om jag kan kompletera upp det under sommaren. Det borde jag väl få göra? Fick iallafall ett G på engelskan. Och så har jag hunnit att träna( gick bra) och så har jag lånat två engelska böcker som jag ska läsa ut i sommar( bra att ligga före i tiden) Det blir ju som varje år att läsa två böcker och det är skönt att ha dem klara så att man kan fokusera på allt annat. Eller vad säger ni som går NV. Det räcker med det vi har. Men nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite engelska bok för orkar inte göra något annat och verkligen inte plugga fysik. Så för stunden så säger jag god natt^^

Han ser så himla glad ut eller hur^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0