Dåligt uppdaterande !

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag orkade verkligen inte igår. Jag var helt slut och det kanske är förståligt eftersom man inte har sovit så bra i veckan. Men senare idag så kommer jag att lägga upp bilder från älsklingens student så håll utskik vet jag^^ Men igår så tog älsklingen och jag bara det lugnt. Vi vaknade vid tolv och vi åt scons till frukost typ vid ett. Typiskt oss. Sedan blev det att bara ta det lugnt. Har även träffat Matte och bestämmt att jag ska hämta nyckeln på onsdag. Kommer att bli svin kul ju^^ Skönt att vara ifrån lite och bara ta det lugnt^^ Har även träffat älsklingens gammel farmor och hon var jätte söt och snäll. Sedan blev det att jag somnde i älsklingens famn. Oppsi men jag var ju jätte trött och älsklingen var jätte söt och lät mig sova. Sedan så log vi bara i sängen och jag somna av och till och älsklingen kunde inte riktigt välja film. Hihihi men det var så himla underbart att sova med honom som alltid^^

Idag så skulle jag ju ha åkt och kollat på jobbet vart det ligger men eftersom det regnar så blir det troligtvis inte något. Kul när man väckte älsklingen tidigt på morgonen. Fan vad taskig jag känner mig. Men nu ska jag lägga mig i soffan och läsa engelska bok nu när man ändå är vaken!

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0