Depp I regnet

Okej nu ligger jag i sängen och är alldeles deppig. Det regnar fan ute hur kul är det på skolavslutningsdagen? Inte alls speciellt kul. Jävla skit och jag som ska ha den gula klänningen den kommer ju bli helt genomsklinlig om det regnar. Men det stor på yr.no att det ska vara uppe håll från 12.00-14.00 så vi får la hoppas på det^^ Annars vet jag inte vad jag gör. Fast tycker mest synd om älsklingen eftersom han tar studeenten och allt. Men det ska nog gå bra. Jag tar iallafall med mig kameran idag så att jag kan fotografera massor på ällsklingen. Ikväll ser det ut att bli fint väder efter åtta så det kan nog bli rätt så bra för alla studenter. Men nu ligger jag i sängen och typ hungrar ihjäl men jag ska vänta på att lill brosan vaknar( vid sju ringer klockan) och sedan blir det frukost time!!! Hoppas att ni har en bra dag i regnet. Min kommer att bli bra även fast det regnar. Får bara se vad jag ska göra ikväll för jag har ingen aning kan jag ju säga. Men ha det bra så bloggar jag ( förhoppningsvis så får ni bilder från sudenten med) när jag kommer hem från älsklingen i eftermiiddag.

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0