En promenad med smultron!

Imorse hade jag ställt klockan så att jag skulle vakna skapligt. Och kolla så att älsklingen verkligen kom upp. Ville ju inte att han skulle komma sent till jobbet ju. Så när jag ändå var vaken så tänkte jag att jag kunde lika gärna gå runt slevringe innan frukosten. Men jag han inte så långt innan jag hittade massor av smultron så det blev att plocka det istället. Men jag var ute mer än en timme så jag fick iallafall lite motion och så fick jag ju en smarig frukost. När jag kom hem så gjorde jag mig två mackor och satt och åt mina smultron. Så jävla gott. Var även en sådan fantastisk syster så brorsan fick faktiskt smaka. Men nu när jag har fyllt på lite energi i kroppen så ska jag nog börja att städa mitt rum. Sedan vet jag inte vart min dag tar mig^^


Och en helt random bild på lilla mig;) Man var väl inte jätte pigg kan jag ju inte påstå^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0