En tår längst kinden!

Jag förstår inte hur mycket jag saknar älsklingen bara av att han går utan för dörren. Det är rena självmordet för mig att säga hej då till älsklingen efter en hel helg. Men som tur är så ska vi sova hos Matte i en och en halv vecka så det kommer att bli himla kul. Äta tillsammans varje kväll. Det kommer att bli hur mysigt som helst ju. Längtar massor för det blir nästan som att flytta hemifrån för vi kan laga vad vi vill på kvällarna. Och det bästa är att vi kan göra det tillsammans. Åhhh vad mysigt. Längatar massor redan nu ju. Men idag har jag nog aldrig haft så svårt att säga hej då. Det tog verkligen imot och jag ville bara dra in honom igen och lägga mig och mysa i sängen och se på en film eller något. Asså det är helt stört vad jag saknar honom. Jag säger bara att student veckan har fört mig närmare älsklingen än vad jag någonsin trodde att jag skulle komma! Åhhh vad jag älskar den manen. Och jag hoppas att han vet det!!!

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0