Ett inlägg till er!

Jag ska väl börja med att skriva att man kan ha väldigt många bra vänner. Men jag har tre som jag verkligen kan lite på och som alltid ställer upp på mig. Jag vet att vad som än händer så kommer vi att fortsätta umgås( eller jag hoppas det iallafall) anars blir jag ledsen.Men jag tänkte att jag skulle ägna ett inlägg åt dem. Hatr skrivit varsit inlägg till den för mycket länge men vi fräsar upp det tror jag. Och kan ni gissa vilka det är? Just det Linda, Hanna och Izza. Hoppas att ni förstår hur bra vänner ni är. För uppskattar att ha er som vänner så sjukt mycket. Vi hittar alltid på massa roliga saker tillsammans. Och jag hoppas att vi hinner att ses mycket i sommar och ta igen all tid som skolan förstör för hos Nv:are( och såklart bf:are^^) här får ni några korta fakta om mina små vänner^^

LINDA: är en glad och posetiv tjej. Som bara älskar kläder. Har alldrig sätt en människa plugga( lära sig så mycket) på så kort tid. Du är fan underbar Lindis Bindis


HANNA: en liten filur som bara älskar hästar. Hon brinner för vad hon gör och är väldigt duktig på det också. Har aldrig träffat en sådan snäll människa som Hannis Bannanis

IZZA: en Galen person säger jag bara. Som dreglar efter alla snygga killar på stan. Är en av de vänner som vet mest om mig. Eller hur Larven^^

Inte de bästa bilderna men så kan det gå när man inte har några bilder från datorn^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0