Ett Svart Tajt Fodral



Tänkte vissa upp mitt nya fynd som jag hittade i Stockholm. Den är helt underbar och jag har nu fått lite ångest om jag ska ha den här på älsklingens student eller om det blir den gula. Det lutar mer mot att jag har den gula men jag verkligen avgudare den här klänningen. Den sitter verkligen perfekt och älskar rosetten som detalj. Så jag hoppas att jag får många tillfällen att använda den här. Kankse kan ha den på midsommar( har bara ingen anning om vad jag ska göra på midsommarafton^^) Jag tipsar alla er som vill ha en enkel svart klänning, den kommer från Hm och kostar bara 199:- ett mycket bra fynd om ni frågar mig!

/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: EMPAN

kom till mig på midsommarafton!!! du får ta med dig marcus om du vill :) kram!<3

2011-06-09 @ 18:42:13
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMPAN

aa bra det kommer bli svinkul :D kram!

2011-06-10 @ 10:29:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0