För långt spex!

Igår var det ju spexet som vi var på igår i skolan. Vi hade lugnt räknat med att det bara skulle ta en timme. Men nej då vi fick sitta där i två timmar. Lite väl länge. Men det var ändå rätt så roligt att kolla på elev bidragen. Men jajja. Andledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag bara ville vara med min underbara älskling och så tränade jag ju direkt efter skolan. Sov även hos älsklingen därför han jag inte att blogga då heller. Men idag har jag hunnit att träna sista passet med Anna( blev ett lugnt pass) och även hunnit äta frukost. Och nu ska jag snart åka till skolan och skriva fysik prov. Jag hoppas att gudarna är på min sida bara. Sedan blir det hem och laga lunch till älsklingen och mig. Pasta med kötbullar och korv. Mumms säger jag bara men nu ska jag bara fixa det sista och så ska vi åka. Hoppas att ni har en bra dag allihop!

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0